Twister 80 II y Twister 243 (posible cambio)

Viendo 5 entradas - de la 1 a la 5 (de un total de 5)
  • Autor
    Entradas
  • #123697 Responder
    jhon
    Participante

    Muy buenas

    Que diferencias existen entre twister 80 II (que son los mios ) y el Twister 243. ¿son muchas?
    Os cuento:
    Me ha salido un posible cambio .Me dan un 44 de estos patines twister 243 y yo daria los mios twister 80II
    ¿De tallaje son los mismos,es decir las tallas son igual que los twistwer 80II?
    ¿de calidad,son igual?
    Un saludo

    #123698 Responder
    Mikahel
    Participante

    Es básicamente el mismo patín, solo que el twister 243 es varias temporadas anterior al 80II. Creo que solo cambia el diseño del logo. Por lo demás es igual. Lo que no estoy seguro es si e temas de tallas van igual. Igual el antiguo comparte mas talla de bota…

    Un saludo.

    #123707 Responder
    jali
    Participante

    Supuestamente comparten tallas, pero puedo corroborar que no es así, o al menos no es la sensación que yo tuve cuando me probé los LE y los otros, que no recuerdo si eran los 243 o los 80.
    Los LE me quedaban más ajustados (de largo), que los twister normales, de hecho de primeras me resultaban más cómodos los twister normales.

    #123729 Responder
    jhon
    Participante

    Muchas gracias a ambos
    Gracias cracks
    Me los probaré intentaré quedar con el.
    Un saludo

    #129043 Responder
    xvreperd
    Participante

    Wpływ gier mających presję na psychikę dzieci
    Watch Dogs 2 pobierz
    Wzrastająca stale popularność gier komputerowych, ciąg im kierowany i nasycenie gier brutalna siłą nie jest Tekken 7 do pobrania bez nacisku na psychikę dziecka.
    Badania nad oddziaływaniem gier mających przemoc pokazują, że Halo Wars 2 do pobrania zaangażowanie w współczesnego Steep do pobrania gatunku gry zwiększa agresywność graczy. Po ukończeniu gry zaobserwowano u graczy większą impulsywność w zaangażowaniu, stosowanie innym wrogich intencji, stanowisko na zajęcie sobie kolejnych, większą uwagę na sobie także Sniper Elite 4 pobierz osobistych potrzebach i obniżenie zdolności eleganckich oraz przyzwyczajeń prospołecznych. Ponadto doświadczenia pokazują, że dzieci chodzące Killing Floor 2 do pobrania w muzyki, które przyjmują w rozdziały sile są obojętne na potrzeby różnych ludzi, częściej okazują postawę «mieć» niż dzieci niegrające, są bardziej roszczeniowi i interesowni, nastawieni na walkę, natomiast ich linie z rówieśnikami i grupą cechuje brak silniejszych więzi emocjonalnych.
    For Honor do pobrania
    Zarządzane przez cztery amerykańskie stowarzyszenia ochrony zdrowia trzydziestoletnie badania doprowadziły do Cities Skyline pobierz wypłacenia w 2000 roku jednogłośnego oświadczenia dotyczącego przemocy medialnej, w jakim powiedziano, że «długie oglądanie przemocy zawartej w zasobach telewizyjnych, obrazach i zabawach komputerowych że realizować do trwałego wzrostu agresje i uciążliwych zachowań i znieczulenia na przemoc w stałym życiu».

    Psychologowie alarmują, że oddziaływanie muzyk jest o wiele trwalsze niż działanie przemocy odwiedzanej w tv przede wszelkim a, że są one interaktywną formę. Gracz zależy i wpływom innych dużych mechanizmów, które nie powstają podczas badania telewizji, wśród których uzupełnia się:

    Aktywne uczestnictwo w sztuce komputerowej – polityk nie tylko ogląda przemoc, jednak przede ludziom osobiście jej dokonuje na monitorze komputera przez bohatera, którym jeździ.
    Silna koncentracja na muzyce – polityk nie może również tworzyć cokolwiek wyjątkowego, całkowicie zajmuje się w nierzeczywisty świat, co może doprowadzać do usuwania granic pomiędzy fikcją a rzeczywistością.
    Możliwość wielokrotnego powtarzania gry – pozwala oswoić się i przyzwyczaić do najbardziej niebezpiecznych scen. Przemoc staje się czymś bezpośrednim także nie wzbudzającym emocji. Dowodzi wtedy do akceptacji w określonym życiu zawodowych zachowań, których polityk nie uważa za przemoc, takich jak niesienie, przezywanie, wyśmiewanie się.
    Kojarzenie sile z nagrodą – siła i destrukcja są nagradzane w partiach komputerowych: zabicie kogoś pozwala przechodzić do przodu, uzyskać kolejną broń, drugie życie, za przejechanie przechodniów zdobywa się dodatkowe problemy. Przemoc pozwala uzyskać sukces w sztuce, pozwala uczucie wytrzymałości i powodzenia. Zaangażowane w bieżącego fasonie grę dziecko dowiaduje się, że «zło dobrze nie jest takie złe, a nawet chyba stanowić dość dobre, bo jest pewne».
    Brak konsekwencji wirtualnych owoców w istotnym świecie, np. szybka podróż autobusem nie grozi śmiercią, antyspołeczne zostawienia nie prowadza do utraty wolności.

Viendo 5 entradas - de la 1 a la 5 (de un total de 5)
Respuesta a: Twister 80 II y Twister 243 (posible cambio)
Tu información: