Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: [Barcelona] Charles Bronson is back

[Barcelona] Charles Bronson is back 9 years 8 months ago #48859

Dear people,

after a long term period, Charles Bronson comes back, holding his Magnum 357, ready for the action. Other people are also back, including Pippo, alias "Betonbauch" (if you crash again his belly, you are dead :lol: ), Juanitu "the King of Frankfurts, alias "the perfect skater", Big Mac :D , Jordi Pons alias "our hero"...

We miss a lot Miguelito de los Palotes, alias "the Porkman", Manguimax, the King of rusted cutters, the King of The Road, speed slalom and "robabolsosdeviejas". Joanma, alias the Baldboy , the Txula are also missed, and many others...

At least but not at last, the family comes home; many have fallen along the way, but the ones who are still standing, will do it till the end, hold on friends!!!!

..."We said we would return, and here we are again"...

Charles Bronson

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Re: [Barcelona] Charles Bronson is back 9 years 8 months ago #48867

Ouhhh yeahh... :lol:

Que la Fuerza te acompañe...

La mayor tarea del Universo es soportarse a sí mismo...

<a class="postlink" href=" www.inlineskatingpatinajeenlinea.blogspot.com "> www.inlineskatingpatinajeenlinea.blogspot.com

Re: [Barcelona] Charles Bronson is back 9 years 8 months ago #48933

Hey!

Por fin!!!!

Ens veiem Mario, vull dir charles... ;-) ) !!!!

www.escolapatinatge.com Aprende a patinar seguro. Clases de patinaje en línea en Barcelona con monitores titulados.

www.inercia.com Tu tienda de patines online en internet y en Barcelona.

Re: [Barcelona] Charles Bronson is back 9 years 8 months ago #49017

Execrables companys; com podria explicar quina ha sigut la meva sensació, quan, en un dia com avui, en el que en la meva lluita per treure el patinatge de la seva abominable mediocritat, em degrado fins al punt de llegir un post firmat per la indigna personalitat que s'amaga sota el nick de Charles Bronson, i descobreixo amb luxuriosa excitació que... The Patans are Back!!?? Els meus organs més intims s'expandeixen de plaer només recordant aquells moments de ruta compartits sota la guia del Mestre Pippo, l'estil robótic de Charles Bronson, el Perfect Skater arrossegant la seva nevera, la Txula amb la melena a l'aire, el Jordi Ponts amb el desequilibri més equilibrat que he vista mai, i d'altres que si que recordo, però no tinc ganes de continuar escribint.
Si pel que extrec de la teva llastimosa incapacitat de redacció, heu tornat a quedar els divendres a la nit per tornar a fer aquelles rutes, t'aviso que algún dia els meus instints més baixos em poden fer perdre la raó fins al punt de rebaixar-me a unir-me a vosaltres algún que altre cop.

P.D; aquest divendres encara no compteu amb mi; el meu organisme ha de païr la impressió que ha significat tornar a imaginar-me la imatge del perfect skater i el seu pijama

Re: [Barcelona] Charles Bronson is back 9 years 8 months ago #49158

• Ant
  • Ant's Avatar
  • New Member
  • New Member
  • Thank you received: 0
Hola charlesbronson:

Acabo de ver ahora el post. Cielos espero que este ímpetu lo moderes un poco este finde y vayas a un 50% o no podremos soportarlo. Ten piedad de nosotros.

Un saludo. Nos vemos.
Ant.
(Antonia)

• Page:
  • 1
Moderators: DwarfYvesGNSkrysMarjauRoller
Time to create page: 0.551 seconds
DMC Firewall is a Joomla Security extension!